10 Ağustos 2010 Salı

İlk fabrika gezin

24 Temmuz 2010 cumartesi günü Aylin ablamızın daveti ile Algida'nın Çorlu'daki fabrikasını gezmeye gittik. Huysuzluğun yine had safhada idi. O dereceki bir fotoğrafını dahi çekemedim. Bööö sana. :P


Yolda 987987928 tane soruna cevap verdim. :P Fabrikaya ilk girişte her zamanki koala gibin dolandın bana pek tabi. Genlerinde var sanırım bu çekingenlik. Sonra o dezenfekte edilmek lazım gelen bölümde önce biraz şaşkın şaşkın bakındın. O kıyafetleri giyip, eller, ayaklar her bir yerimiz temizlikk aşamasından (gerçekten hiç el değimiyormuş) geçtikten sonra cidden büyülü bir dünyaya adım attık, sen de açıldın biraz. Seri üretim bandındaki dondurmaları, onların hazırlanışı, paketlenişini görünce resmen kendinden geçtin (laf aramızda ben de kendimden geçtim, bir ara seni bahane edip, bize ayrılan çizgileri aşıp başka bölümlere gitmek aklımdan geçmedi değil, ama vallahi uslu durduk :P )

Ve tabiki o gün seni dondurma yemekten kimse alıkoyamadı. Sayabildiğim kadarı ile 4-5 tane yedin sanırım. Çeşit çeşit ve de taze taze. Taze dondurmanın tadı gerçekten muhteşem imiş. Peşinde koşturmaktan o gün ne yaptığımı ben pek hatırlamıyorum. :) Tek kelime ile tadı damağımda kaldı :) Hem fabrikanın, hem sohbet edemediğim dostların, hem de tabiki dondurmaların.

Akşam olup eve döndüğümüzde babana bir anlatışın vardıki o an cidden keyif aldığını tescillemiş oldum :)

Ha seni kimse fotoğraflayamadı ama Berna bacısım beni fotoğraflamış idi. Objektifine sağlık tekrar Berna ablamız :P ve teşekkürler...



Gezi ile ilgili şurada detay ve fotoğraflar mevcut. Teşekkürler Aylin ablamız, teşekkürler Algida :)

0 yorum:

Yorum Gönder